Usługi

Artroskopia

Wśród usług naszej kliniki znajduje się nowoczesna metoda leczenia wnętrza stawów, czyli artroskopia.

Chirurgia miękka

Wykonujemy zabiegi z zakresu chirurgii miękkiej, czyli rutynowe, mniej skomplikowane operacje tkanek miękkich.

Dermatologia i alergologia

Leczymy choroby skóry, uszu i inne schorzenia na tle immunologicznym, hormonalnym i metabolicznym.

Diagnostyka obrazowa

W celu postawienia diagnozy, badania wykonujemy z pomocą nowoczesnych technik diagnostyki obrazowej.

Endoskopia

Wykonujemy badania endoskopowe, w celu diagnozowania chorób układu pokarmowego lub oddechowego zwierząt.

Hotel dla zwierząt

Chcesz powierzyć opiekę nad pupilem w dobre ręce? Zapraszamy do naszego hotelu dla zwierząt!

Interna

Zapraszamy na konsultację z naszymi internistami w celu diagnozy, zlecenia badań i zaplanowania leczenia.

Kardiologia

Zajmujemy się diagnostyką i leczeniem chorób serca oraz układu krążenia u zwierząt.

Neurochirurgia

Neurochirurgia obejmuje m.in. leczenie jednego z najczęstszych dolegliwości z tego zakresu, czyli dyskopatii psów.

Neurologia

Badanie neurologiczne obejmuje analizę odruchów i czucia bólu. Stanowi podstawę dalszej diagnostyki zwierzęcia.

Okulistyka

Choroby wzroku mogą stanowić poważny problem i wyraźne utrudnić zwierzęciu funkcjonowanie.

Ortopedia

Leczymy choroby i urazy narządu ruchu u zwierząt — kontuzje, złamania lub inne wrodzone dolegliwości.

Rehabilitacja

Oferujemy wiele skutecznych rodzajów rehabilitacji, które dobieramy indywidualnie do danego przypadku.

Rozród i położnictwo

Nasi specjaliści zadbają o to, by przebieg ciąży oraz poród Twojego pupila przebiegał prawidłowo.

Salon pielęgnacyjny

Oferujemy profesjonalne usługi groomerskie: kąpiel, strzyżenie, trymowanie, czesanie i obcinanie pazurów.

Stomatologia

Oferujemy usługi z zakresu stomatologii zwierzęcej, czyli profilaktyki oraz leczenia chorób zębów i przyzębia.

Szpital

Oferujemy komfortowo wyposażone sale szpitalne, przeznaczone dla zwierząt po zabiegach.