Usługi weterynaryjne

Odwiedzają nas pacjenci z całego kraju, a zwłaszcza z okolicznych miejscowości: Bielsko-Biała, Bieruń , Lędziny, Czechowice-Dziedzice, Gliwice, Imielin, Jastrzębie-Zdrój, Jaworzno, Katowice, Kęty, Knurów, Mysłowice, Oświęcim, Pszczyna, Ruda Śląska, Rydułtowy, Rybnik, Skoczów, Tychy, Wodzisław Śląski, Żory.

Pełna oferta usług weterynaryjnych dostępnych w naszych placówkach

Diagnostyka obrazowa jest kluczowa w postawieniu właściwej diagnozy. Jednocześnie dobre rozpoznanie choroby na podstawie badań diagnostycznych ogólnych, testów immunologicznych, badań molekularnych, hematologicznych, mikrobiologicznych, biochemicznych, to jedno z większych wyzwań, przed którymi stają lekarze weterynarii.

Interna to nauka o chorobach wewnętrznych, czyli bardzo szeroka dziedzina medycyny, wymaga ona najbardziej rozległej wiedzy oraz doświadczenia. Przychodząc na wizytę podstawową do naszej Kliniki w pierwszej kolejności pacjent ma kontakt właśnie z lekarzem internistą, czyli tzw. lekarzem pierwszego kontaktu.

Znieczulenie ogólne jest kontrolowanym, odwracalnym oraz całkowitym zniesieniem bólu, świadomości i odruchów obronnych u znieczulonego pacjenta.

Przeprowadzamy zabiegi rutynowe, drobne (szycie ran, usuwanie zmian, plastyka skóry, kastracja) oraz operacje bardziej skomplikowane, takie jak: usuwanie guzów, zmienionych nowotworowo organów, zamykanie krążenia wrotno-obocznego, operacje na otwartej klatce piersiowej.

Chirurgia ortopedyczna lub ortopedia, to gałąź chirurgii zajmująca się schorzeniami układu mięśniowo-szkieletowego. Chirurdzy ortopedzi stosują zarówno chirurgiczne, jak i niechirurgiczne środki do leczenia urazów mięśniowo-szkieletowych, chorób kręgosłupa, urazów sportowych, chorób zwyrodnieniowych, infekcji, nowotworów i wad wrodzonych.
Rehabilitacja weterynaryjna jest aktualnie jedną z najszybciej rozwijających się metod usprawniania zwierząt po zabiegach i urazach. Pozwala bardzo aktywnie i szybko wracać zwierzętom do zdrowia i prawidłowego funkcjonowania układu ruchu.
Wczesne wykrycie chorób oczu daje dużą szansę na osiągnięcie sukcesu w terapii, nie należy bagatelizować żadnych symptomów. W przypadku spostrzeżenia niepokojących objawów należy skontaktować się z lekarzem weterynarii.
Stomatologia weterynaryjna zajmuje się profilaktyką i lecznictwem chorób zębów i przyzębia zwierząt domowych.
Profilaktyka z pomocą doświadczonego lekarza weterynarii obejmuje przede wszystkim okresowe badania pupili oraz różnego rodzaju działania związane z zapobieganiem chorobom.

W Laboratorium Kliniki Teodorowscy właściciele zwierząt mogą wykonać szereg badań.

Rozród zwierząt w Polsce jest bardzo dynamicznie rozwijającą się dziedziną. Dlatego wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu hodowców oferujemy specjalistyczne badania i profesjonalną opiekę umożliwiające prawidłowe prowadzenie Twojej hodowli.

Hospitalizacja, hotel oraz salon pielęgnacyjny dla zwierząt.

Usługi