Pierwsza wizyta u lekarza weterynarii powinna odbyć się jak najwcześniej po zakupie Pupila. Na taką wizytę mogą Państwo przyjść do Kliniki do każdego z naszych lekarzy.

 

Można na taką wizytę umówić się wcześniej telefonicznie lub osobiście. Jeśli jednak przyjdą Państwo bez umówionej wcześniej wizyty, oczywiście Państwa zwierzak zostanie przyjęty.

Po przybyciu recepcja poprosi Państwa o chwilę cierpliwości (jeżeli lekarz jest zajęty) i zaprosi do naszej poczekalni. Lekarze bardzo starają się, aby przyjmować pacjentów o umówionych godzinach, jednak zdarzają się sytuacje, w których inny pacjent wymaga natychmiastowej pomocy – w takich momentach liczymy na Państwa wyrozumiałość!

Czekając w recepcji na swoją kolej można zważyć swojego Pupilka lub poradzić się w sprawie doboru smyczy, obroży czy odpowiedniej karmy.

Na wizycie lekarz przeprowadzi wywiad, zbada, przejrzy sierść, obejrzy uszy, oczy oraz osłucha zwierzę. W przypadku, gdy zwierzę jest zdrowe lekarz wyznaczy daty szczepień i odrobaczeń. Przekaże wszystkie informacje, jak postępować z małym Przyjacielem by rósł zdrowo i prawidłowo się rozwijał; dobierze odpowiednie witaminy i odpowie na wszystkie nurtujące Państwa pytania.

Jeżeli Zwierzak nie posiada jeszcze książeczki zdrowia lekarz z pewnością mu ją założy. Jest to ważny dokument – proszę pamiętać o zabraniu go na każdą kolejną wizytę u lekarza weterynarii.

Jeżeli Zwierzak wymaga specjalistycznych badań zostaną one przeprowadzone w naszej Klinice.

W recepcji lub pod numerem telefonu 32 738 40 41 uzyskają Państwo wyczerpujące informacje na temat terminów konsultacji specjalistycznych, o tym, jak przygotować zwierzę do badania/zabiegu, na czym badanie/zabieg polega oraz jakie są jego orientacyjne koszty.

Jeśli zostali Państwo skierowani do nas na specjalistyczne badania przez swojego lekarza prowadzącego, proszę pamiętać o zabraniu ze sobą skierowania (do pobrania na naszej stronie internetowej). Prosimy o zabranie książeczki zdrowia i wszelkiej posiadanej dokumentacji medycznej dotyczącej prowadzonego dotychczas leczenia (historia choroby, informacje o przeprowadzonych badaniach, wyniki badań, podawane leki).

Nawet jeśli Państwo przychodzą do Nas na jedno specjalistyczne badanie, np. TK czy MRI zawsze lekarz najpierw bada pacjenta i przeprowadza z Państwem szczegółową rozmowę dotyczącą dotychczasowego leczenia. Po przeprowadzonej rozmowie i badaniu wstępnym lekarz przedstawi Państwu zalecenia odnośnie postępowania, konieczności przeprowadzenia badań dodatkowych lub możliwości leczenia. Otrzymają Państwo wyniki badań wraz z opisem – do przedstawienia lekarzowi prowadzącemu Państwa Pupilka.

Jeśli konieczne są badania wymagające poddania zwierzęciu sedacji lub narkozy zostaną Państwo poinformowani o stopniu ryzyka i poproszeni o podpisanie zgody na podanie środka znieczulającego. Po podpisaniu zgody Zwierzak trafia do części przedoperacyjnej szpitala, gdzie lekarz wraz z pomocą medyczną przygotowuje pacjenta do badania. Następnie zostaje przeprowadzony odpowiedni zabieg lub badanie. Podczas operacji zwierzęta są zawsze podłączone do kardiomonitora rejestrującego ich funkcje życiowe. Po zabiegu, operacji czy badaniu zwierzę przewożone jest do pomieszczeń pozabiegowych. Tam podawane są wlewy dożylne alby ułatwić zwierzęciu wydalenie z organizmu środków znieczulających. Tam też podopieczny wybudza się pod stałą kontrolą lekarza i pomocy medycznych. Kiedy zwierzę jest już wybudzone, podane są mu wszystkie niezbędne kroplówki oraz leki.

Nasza recepcja lub telemarketing skontaktują się z Państwem telefonicznie, aby powiadomić o stanie pacjenta oraz o możliwości odbioru Pupila i konsultacji z lekarzem.

Po zabiegach ratujących życie Państwa zwierzę będzie pozostawione w szpitalu na obserwację, przy jednoczesnej intensywnej całodobowej opiece medycznej. O czasie trwania hospitalizacji w porozumieniu z właścicielem decyduje lekarz, dostosowując go do stanu pacjenta. Oczywiście, zawsze jest możliwość, aby Państwo odwiedzili swojego pupila w szpitalu. Przy odbiorze Zwierzaka otrzymają Państwo szczegółowe informacje dotyczące dalszego leczenia i prawidłowej opieki nad nim w domu oraz ustali datę wizyty kontrolnej.

W razie jakichkolwiek wątpliwości czy pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji

pod numerem telefonu 32 738 40 41