Ortopedia weterynaryjna, weterynarz ortopeda - diagnostyka i leczenie

Zwierzęta cechuje zwykle duża ruchliwość i wysoka sprawność fizyczna. Niestety, zdarza się, że ulegają kontuzjom, przytrafiają im się wypadki komunikacyjne lub posiadają wrodzone nieprawidłowości szkieletowe. Tym „pechowcom” przyjdą z pomocą lekarze z naszej kliniki.

Chirurgia ortopedyczna lub ortopedia, to gałąź chirurgii zajmująca się schorzeniami układu mięśniowo-szkieletowego. Chirurdzy ortopedzi stosują zarówno chirurgiczne, jak i niechirurgiczne środki do leczenia urazów mięśniowo-szkieletowych, chorób kręgosłupa, urazów sportowych, chorób zwyrodnieniowych, infekcji, nowotworów i wad wrodzonych.

Chirurdzy ortopedzi naszej kliniki są częścią większego zespołu specjalistów opieki weterynaryjnej, którzy zapewniają naszym pacjentom indywidualną i oddaną całodobową opiekę. Nasi specjaliści skupiają się na profilaktyce, diagnostyce i leczeniu różnych schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego.

Dzięki dużemu doświadczeniu, zdobywanej wiedzy na międzynarodowych kursach, a także najnowocześniejszemu wyposażeniu, jesteśmy w stanie zapewnić kompleksową opiekę nad pacjentami ortopedycznymi, zarówno w zakresie diagnostyki, jak i leczenia.

Ortopedia